مقالات علمی ثبت علامت تجاري ،مقالات ثبت برند تجاری، مدیریت فروش، 09123707174،مدیریت بازاریابی، فنون مذاکره، اصول بازاریابی، اهداف نام تجاری، برند، مزایا، بازاریابی، چگونگی موفقیت، بازار، مارکت، نام تجاری، علائم تجاری، برند، لوگو، اسم تجاری، نشان تجاری، اصول مدیریت، بازار هدف، محصول ، محصولات، کالا، برندسازی، پرورش برند، بازارسازی، افزایش فروش، تبلیغات پایگاه تخصصی ثبت و خرید و فروش برند تجاری، وکالت در مالکیت معنوی، کارشناس رسمی دادگستری > مقالات > admin
جمعه 10 فروردين 1403      00:01
 
 
ثبت برند تجاری





منوی داخلی
خانه
کارشناس رسمی
ترخیص کالا،بازرگانی
خدمات ثبتی و حقوقی
مقالات
برگزیده
تالار گفتگو
تماس با ما
Customs Clearance
International Reg
DnnForge - NewsArticles

موضوعات موجود برای admin

24
چکیده: رسانه های اجتماعی ارتباطات جهان را تغییر داده اند. امروزه در اینترنت و شبکه های اجتماعی افراد می توانند به صورت کاملا آزاد در مورد برند خود صحبت کنند. در نتیجه امروزه مهم تر از هر زمان دیگر بهتر است برند خود را ماینتور کنید. امروز من می خواهم بعضی از روش های اساسی مانیتور کردن برند را بررسی کرده و این ها مسایلی هستند که شما باید همین الان برای بر... ادامه »
21
چکیده: محتوا در دنیای آنلاین اهمیت ویژه ای دارد زیرا کاربران اینترنت به دنبال اطلاعاتی هستند که کنجکاوی آنها را برطرف می کند. آنها می خواهند مقالاتی بخوانند که نکات عملی داشته و بتوانند با استفاده از این نکات به راحتی مشکلات خود را حل کنند. در این مورد محتوا اهمیت زیادی دارد و بازاریابان از آن برای ارتقای برند سازی آنلاین خود استفاده می کنند.برند سازی اه... ادامه »
19
چکیده: مدتی است که سایت شبکه اجتماعی پر طرفدار فیس بوک با فیلترینگ شدید از طرف ایران مواجه شده است و مخاطبین را نیز دچار دردسر کرده است و به تازگی فیس بوک در حال تغییر الگوریتم های خود است و از برندها می خواهد تا برای ارتقای محتوا هزینه ای پرداخت کنند و احتمال اینکه این قضیه پیشرفت نیز نماید بسیار زیاد است.به روز رسانی صفحات برند ها بسیار سخت شده و اگر د... ادامه »
17
چکیده:   برندینگ برای هر کمپانی بسیار ضروری می باشد ، استراتژی برندینگ هم می تواند باعث باعث شکست کمپانی شما و هم باعث شهرت شما شود ، در انتخاب آن باید دقت نمود ، اما برندینگ فقط به یک کمپانی محدود نمی شود ، بلکه حتی می توان یک سایت را نیز به برندی بزرگ تبدیل کرد ،  در این مقاله روش های بیان شده است که می توانید برای سایت خود برند سازی نمائ... ادامه »
10
چکیده: امروزه ، جهان در دست فن آوری قرار گفته شده است ، هر فردی در حال تلاش برای برند سازی می باشد ، استفاده از شبکه های اجتماعی برای برندینگ ، باعث جلب توجه بسیار زیادی می شود ، در این مقاله چند نکته در رابطه با استفاده صحیح از فیس بوک و توئیتر برای برندینگ ذکر شده است.1) دهان به دهانامروزه تقریبا همه جا صحبت از فیس بوک و توئیتر است ، استفاده از شبکه ها... ادامه »
06
چکیده: در این مطلب رتبه بندی شرکت های آمریکایی براساس میزان سوددهی محصولات آنها منتشر شده از وب سایت وال استریت می باشد. 1. آی‌فون  • سود عملکرد: 40 درصد  •درآمد: 80.5 میلیارد دلار آمریکا  •سهم بازار: 20.9 درصد  •حوزه فعالیت: سخت افزار کامپیوتر  آی‌فون موفق ترین محصول شرکت اپل است. از سود 156.5 میلیا... ادامه »
04
چکیده:  مقدمه پنج وظيفه اصلي مديريت عبارتند از: برنامه‌ريزي، سازماندهي، به كارگيري نيروي انساني، رهبري و نظارت در ميان همه وظايف مديريت، از جمله مديريت روابط عمومي، برنامه‌ريزي فعاليت‌هاي بلندمدت، ميان مدت وكوتاه مدت از زمره بنيادي‌ترين وظيفه واحدهاي روابط عمومي است. برنامه‌ريزي ميان جايي كه هستيم و جايي كه مي‌خواهيم به آن جا برويم پلي مي‌سازد. برنا... ادامه »
20
چکیده:    یکی از عناصر اصلی در مدیریت بازاریابی قیمت گذاری می باشد. قیمت گذاری از یکی امور ابتدایی در هر کسب و کاری با هر اندازه ای بوده است. در روش سنتی قیمت گذاری، حسابداران برای تعیین قیمت فروش برخی هزینه ها از قبیل هزینه دستمزدها، مواد اولیه، سربارهای تولید، هزینه استهلاک دستگاه ها و سود مشخصی جمع می کردند و مدیران شرکت ها نیز با توجه به ... ادامه »
15
چکیده:  نکاتی برای تاثيرگذاری تبلیغات شما چه چیزی باعث می شود تبلیغات مؤثر واقع شود: از هر ۱۰۰۰ محصول جدید فقط یک محصول به طور دائم بازار فروش پیدا میکند. چنین شانسی خیلی سخت به دست میاد. اما همیشه بخاطر داشته باشید که اکثر کالاها از ۱۰۰۰ کالایی که وارد بازار میشوند (در وهله ی اول بدند) شاید هم کاملا بی ربطند و اگر کالای شما نیاز مشتری را بر آورد... ادامه »
12
چکیده: خرید و فروش برند و علامت تجاری، ثبت علائم تجاری، بازاریابی فروش، ثبت اختراع، کسب و کار .اصل 1 : دو دلیل اصلی خرید یا عدم خرید میل به سود بردن و ترس از ضرر کردن است. .اصل 2 : مردم احساسی تصمیم می گیرند و بعد با منطق این تصمیم را توجیه می کنند. .اصل 3 : برای مشتری مهم نیست که کالای شما چیست و چه گونه است ... ادامه »
09
چکیده:  لازم نیست تجارت شما بودجه زیادی داشته باشد تا بتواند فیلم های ویروسی تولید کند! کمپین های بازاریابی ویروسی روش های مردمی هستند که از شبکه های اجتماعی برای افزایش تولید سرنخ های تجاری و تعامل برند استفاده می کنند. این کمپین ها از طریق پلتفورم های آنلاین کار می کنند و به راحتی از مقیاس کوچک به بزرگ تبدیل می شوند و محدوده پوشش خود را با کمی تلا... ادامه »
05
چکیده:    هشتگ چیست؟ این مفهوم یک قابلیت است که کمتر در ایران استفاده شده است. هشتگ یک تویت جهانی در مورد موضوعات خاص است.  در حالت کلی تگ هایی وجود دارند که به شما کمک می کنند محتوای مشابه با تویت های خود را پیدا کنید. بر اساس گفته های منابع رسمی تویتر ( با ما همراه باشید): هشتگ  مشخصه مشترک در جامعه برای اضافه کردن محتوا و متا د... ادامه »
30
چکیده:  برای اینکه بتوانید در بازاریابی اینترنتی موفق باشد باید اول اساس بازاریابی سنتی را فرا بگیرید،‌ زیرا بازاریابی اینترنتی خود نوعی از بازاریابی سنتی است که به صورت آنلاین انجام می شود. بازاریابی چیست؟ قبل از انجام هر کاری شما باید بدانید دقیقا چه کاری را انجام می دهید. بنابراین بگذارید  چند دقیقه وقت را صرف معنای واقعی "بازاریابی" کنیم. ... ادامه »
26
چکیده:    اگر می خواهید بهترین ابزار بازاریابی ایمیلی با کمترین قیمت های ممکن را پیدا کنید باید حتما خودتان دیده باشید که ارائه کنندگان خدمات ایمیلی  خدمات تقریبا یکسانی را ارائه کرده و تنها موارد کمی در آن تفاوت دارد.   به علاوه با توجه به اقتصاد جهانی ناپایدار فعلی ، دلایل زیادی برای انتخاب  راه حل های قابل دسترسی با ه... ادامه »
22
چکیده:   بازاریابی اینترنتی یک امر غیر منتظره ای ست که در پشت آن تفکر هایی وجود داشته است . تفکر هایی که به نظر وجود ندارد ولی طی دراز مدت تاثیر خود را خواهند گذاشتت . اصطلاح بازاریابی اینترنتی  بستگی به طریقه عملکرد شما دارد . بازاریابی اینترنتی تمام مجموعه چیزهایی از قبیل داشتن یک وب سایت اینترنتی ، سفارش یک تبلیغات بنری و کارهایی... ادامه »
15
چکیده:   یكی از روش‌های بازاریابی، شركت جستن در نمایشگاه‌ها و یا برگزاری آن است كه به علل مختلف، از جمله: صدور كالا و ارزآوری به كشور، شناخت روش‌های بازاریابی رقبا، لمس دانش و فناوری روز جهان، مبادله اطلاعات،‌به نمایش گذاردن پیشرفت‌های صنعتی و اقتصادی و نیز آداب و سنن فرهنگی و اجتماعی و سایر عوامل مرتبط،‌ مورد استفاده قرار می‌‌گیرد. این امر ممكن... ادامه »
11
چکیده: قیمت کالا بین دو حد پایین و بالا با توجه به شرایط بازار توسط کارشناسان مربوطه تعیین می شود، حد پایینحدی است که در آن هیچ سودی عاید شرکت نمی شود و حد بالا حدی است که در آن هیچ تقاضایی برای خرید کالا وجود ندارد. هزینه تولید وحد پایین قیمت کالا به همراه دریافتهای ذهنی مصرف کننده ،حد بالای قیمت فروش را تعیین می نماید، لذا شرکت برای تعیین بهترین قیمت ف... ادامه »
08
چکیده: برای كامیابی در کار باید با مشكلات و فراز و نشیب های زندگی مبارزه نمود ؛ پس هیچگاه بـر اثـر بروز سختی ها و شكست ها نـاامید نشوید: روند زندگی و کار به بازی فوتبال می ماند كه تا آخرین دقیقه مـمـكـن است سرنوشتش تغییر كند.اگر شما به خودتان ایمان داشته باشید هیچ چیز نمی تواند سـد راهتان شود. حـتی جملات دلسرد كننده نزدیكترین كسانتان نیز نخواهد توانست شم... ادامه »
06
چکیده: واحد اطلاعات اکونومیست سال 2013 را سالی اعلام کرد که در آن خرده‌فروشان در سراسر جهان با یکدیگر متحدتر خواهند شد.به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل ایسنا، واحد اطلاعات اکونومیست در گزارش جامعی به بررسی وضعیت صنایع جهان در سال جاری میلادی پرداخته و در بخشی از آن در خصوص صنعت خرده فروشی و کالاهای مصرفی عنوان کرده است:سال 2013 سالی خواهد بود که در آن خر... ادامه »
03
چکیده: تاریخچه مشاوره شغلیدر گذشته انتخاب مشاغل توسط افراد بسیار متفاوت‌تر از شرایط کنونی بوده است. جوانان خانواده معمولا مشاغل و حرفه خود را به صورت موروثی از پدران خود دریافت می‌کردند و در نتیجه مشاوره شغلی چندان مفهوم و اهمیتی برای آنان نداشت. اما با شروع پیچیده‌تر شدن جوامع ، گسترش یافتن حرفه‌ها و مشاغل متعدد ، تخصصی‌تر شدن حرفه‌ها و احساس نیاز به همخ... ادامه »
01
چکیده:   1- افراد کار و تجارت خود را جدی نمی گیرند .   بسیاری از افراد فکر می کنند که این کار یا تجارتی که دارند باید خیلی سریع جواب بدهد و سوددهی داشته باشد. کار یا تجارت تا وقتی با مدیریت صحیح انجام بشود سود آور است . بسیاری از مردم فکر می کنند باید در یک کار یا تجارت سرمایه گذاری کنند ، اگر پول ساز بود آنرا جدی بگیرن... ادامه »
27
چکیده:   گرچه هر رسانه تبلیغاتی کارکردهای خاص خود را دارد اما تبلیغ در فضای اینترنت دارای چند امتیاز ویژه است : بخش عمده ای از مدیران، کارشناسان، بازرگانان و سایر فعالان کلیدی عرصه تجارت، این رسانه را به عنوان منبع شماره یک خود می شناسند. مخاطبان تبلیغات اینترنتی عمدتا از اقشار تحصیلکرده، مدرن و امروزی هستند که تاثیر در نگرش و رفتار مصرف ... ادامه »
25
چکیده: شناخت روانشناسی كار برای مدیران در سازمانها و ادارات از اهمیت خاصی برخوردار است. بدیهی است كه هر اندازه مدیران بر مباحث روانشناسی كار تسلط داشته باشند آنان قادر خواهند بود كه مدیریت موثرتری را در ارتباط با كاركنان به پیش ببرند.در مقاله زیر كه به قلم علیرضا حقیقی مدیر امور نظارت بر خدمات برق منطقه‌ای گیلان به نگارش درآمده‌ نقش روانشناسی كار در حیطه ... ادامه »
18
چکیده: مقدمه:فشار روانی وتأثیر آن بر کارکنان در محیط کاری در سالهای اخیر مورد توجه قرار گرفته است. عناوینی که دراین مقاله مورد بحث واقع می گرد عبارتنداز: فشار روانی و پیامدهای آن، عوامل ایجاد فشار روانی و علائم آن، راههای رویارویی کارکنان با فشار روانی و نهایتاً رسالت سازمانها برای مقابله با فشار روانی. افراد فقط درمحیط کار زندگی نمی کنند بلکه آنچه کارکنا... ادامه »
13
چکیده: كارشناس سركشيك الكترونيك فرودگاه اصفهان: ساعات کار از دیدگاه روا نشناسی صنعتی وسازمانی در دنیای امروز با پیشرفت علم و تکنولوژی در عرصه زندگی انسان ،مشکلات نیز بیشتر شده است.انسانهای امروزی برای مقابله با انواع مشکلات راهکارهایی می یابند که توسط متخصصین در آن زمینه تحقیق، بررسی و آزمایش شده است.به عنوان مثال برای رفع مشکل کامپیوتر سراغ متخصص کامپی... ادامه »
11
چکیده: مجید بسطامیبرای اکثریت قریب به اتفاق مهاجران به کانادا مهم‌ترین بخش از فرایند استقرار موفق در سرزمین جدید با موضوع کاریابی موفق معنا می‌یابد. اما سوال اینجاست که چه زمانی و از کجا باید شروع کرد؟از کجا آغاز کنیم: انتخاب کریر یا جستجوی شغل؟اغلب افرادی که در کانادا به دنبال کار هستند فراموش کرده‌اند که کنکاش در حوزه شغلی-کریر career مقدم بر جستجوی شغل... ادامه »
04
چکیده: زماني كه در يك مصاحبه شغلي پذيرفته نمي شويد، بايد چه تدبيري بينديشيد؟زماني از يك مصاحبه استخدامي گذشته ولي كسي باشما تماس نمي گيرد؟ بعد از مدتي كه با واهمه كار را دنبال مي كنيد و در ذهنتان به جستجوي آن هستيد كه چه اتفاقي افتاده است تلاش مي كنيد با مرور آنچه گذشته دريابيد كه نتيجه چه بوده است ؟ به دنبال آن دفترتلفن خودتان را باز مي كنيد و با محلي كه... ادامه »
31
چکیده:   مقدمه: اگر تعریف "روانشناسی كار" را "مطالعه و كاربرد آن دسته از اصول روانشناسی بدانیم كه در ارتباط بین انسان و محیط كار او اثر می‌گذارد" ، و "روانشناسی صنعتی" را كه از روانشناسی كار محدودتر است ، "مطالعه رفتار آدمی در همه مراحل تولید ، توزیع و مصرف كالاها و خدمات" یا "پژوهش و بررسی و كاربرد حقایق و اصول روانشناسی در حل مسائل انسانی از ... ادامه »
29
چکیده: اکونیوز: امروزه شرایط عمومی اقتصادجهانی چندان وضعیت مطلوبی نداشته و در این شرایط بحران جهانی از طرحها ، ایده های نوینی می بایست مددجست که ما دراینجا به چند مورد اشاره می کنیم.۱- همواره‌ تفکر بازاریابی‌ داشته‌ باشید. یک‌ پوشه‌ برای‌ نگه‌داری‌ هر نوع‌ ایده‌خوبی‌ که‌ به‌ ذهنتان‌ می‌رسد، اختصاص‌ دهید و نمونه‌‌ی نامه‌های‌ مستقیم‌ پستی‌، آگهی‌های‌ تبلیغا... ادامه »
24
چکیده: سالانه بيش از 500 ميليارد دلار گردش مالي تجارت جهاني را در اختيار (e-commerce) تجارت الکترونيک دارد. اين نوع خاص از تجارت که از اوايل دهه 90 ميلادي آغاز شد، به دليل سهولت در بکارگيري آن و داشتن مولفه‌هايي مانند سرعت، دقت و امنيت، از مشتري مداري بسياري برخوردار شد که در اينترنت، نمونه‌هاي زيادي از آن را مي‌توان مشاهده کرد.اين 7 نکته زير مي‌تواند راه... ادامه »
21
چکیده:   اگر شما فروشنده هستيد يا اينكه توليدي داريد يا به هر شغل ديگري كه با بحث فروش سر و كار دارد مشغول هستيد، مطمئنا براي فروش كالا يا خدمات خود برنامه‌ريزي كرده‌ايد. البته اگر اين برنامه مكتوب نشده باشد، مسلما در ذهن خود براي اين امر مهم يعني فروش، برنامه‌هايي داريد. 10 نكته‌اي كه در ادامه از آن به عنوان كليد ياد شده از موارد اثربخش در باز... ادامه »
18
چکیده: جهان امروز حكم دهكده‌ای را یافته، كه سفره بازار یكپارچه‌اش در سرتاسر قاره‌ها گسترده شده است. آشنایی سنجیده و علمی با بازارهای گوناگون و توانمندی‌ها و كاستی‌های هر بنگاه، نیازمند خودشناسی است. باید از نقطه شناخت خود حركت را آغاز كرد و به شناخت و درك نیازهای آشكار و پنهان مشتریان رسید. ابزار پیاده‌سازی این فرایند مهم و حساس، "ممیزی بازاریابی" است كه ... ادامه »
16
چکیده:   در این لحظات بهترین كاری كه به ذهنتان می‌رسد تبلیغ كردن است... با هزار امید، برای اینكه بتوانید به كسب و كارتان رونقی ببخشید، مبلغی را پیش‌بینی كرده و به سراغ یك آژانس تبلیغاتی می‌روید تا سفارش تهیه بروشور، كاتالوگ یا یك تیزر تلویزیونی 30 ثانیه‌ای را بدهید. هرچند از پرداخت چنین مبلغی راضی نیستید؛ ولی با این فكر كه این عمل مشتریان را به... ادامه »
14
چکیده: «برنامه‌ی بازاریابی» قدرتمندترین ابزار بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در این کره‌ی خاکی است. هنگامی که از «برنامه‌ی بازاریابی» سخن می‌گوییم، مرجع تنها تمرینات موجود در کتاب‌های دانشگاهی بازاریابی یا برنامه‌های از پیش تعریف شده‌ی نرم‌افزاری برای «برنامه‌ی کسب و کار» نیست .در این مقاله قصد نداریم سهم بازار را بر آورد کنیم؛ بلکه هدف این است که کسب و ... ادامه »
11
چکیده: اهمیت برند و تبلیغات و دانش دقیق و پیشرفته گرافیک تجاری: هر شرکتی سعی می کند هویت خود را در برند خود به نمایش بگذارد؛ به ویژه در عصر حاضر که برندها با مطالعات علمی و روان شناختی بسیار دقیقی شکل می گیرد و تمام مطالعات آکادمیک و دقیق و تجربیات زیباشناختی و جاذبه آفرین را به کار می برند. اگر به میزان درامد تجاری ناشی از ذائقه شناسی مصرف کنندگان نگاه ک... ادامه »
09
چکیده: این همه پولی که بابت خریداری انواع و اقسام سخت‌افزار و نرم‌افزار هزینه می‌شود در نهایت به جیب چه کسانی می‌رود و کدام نابغه‌های دنیای فناوری را ثروتمندتر از قبل می‌کند؟1- بیل گیتس (bill gates)ارزش خالص دارایی 67 میلیارد دلاربیل گیتس نه تنها ثروتمندترین مرد دنیای فناوری است، بلکه دست و دلبازترین آن‌هاست. او تاکنون بیش از 28 میلیارد دلار صرف موارد عام... ادامه »
07
چکیده: اگر شما هم مانند بنده زیاد از گوگل استفاده می کنید احتمالا می دانید که پیدا کردن اطلاعات ناب و جدید گاه می تواند بسیار خسته کننده باشد و گاه به نتیجه دلخواه هم دست پیدا نمی کنید لذا قصد دارم در این مقاله نکاتی را برای استفاده هر چه موثرتر از گوگل بیان کنیم تا بتوانید در کمترین زمان بهترین نتیجه را بدست آورید. البته آنچه در این مقاله بیان می شود تجر... ادامه »
04
چکیده: امروزه هر جا سخن از استراق سمع و شنود مکالمات تلفن های همراه به میان می آید تصویری که در اذهان عامه نقش می بندد این است که در هنگام برقراری تماس، مکالمات رد و بدل شده توسط دستگاهی واسط ضبط می شود و مورد شنود قرار می گیرد.این نوع استراق سمع اگر چه می تواند مورد استفاده قرار گیرد اما با پیدایش تلفن های همراه و گسترش ارتباطات سیار ، شیوه های جدید و کا... ادامه »
01
چکیده:  وقتی در سال 1992 پروفسور بنیامین باربر اصطلاح "MC World" را مطرح و به نوعی ابداع کرد، مک دونالد، بزرگترین رستوران زنجیره ای جهان، 12 هزار 700 شعبه در سراسر دنیا داشت. اکنون 33 هزار شعبه مک دونالد در گوشه و کنار جهان فعالیت می کنند. گسترش بی حد و حصر شعبه های مک دونالد در سراسر دنیا، در طول 61 سال بدون تردید موفقیتی بزرگ در عرصه کسب و کار است... ادامه »
28
چکیده:   سال 92 سال سرمایه گذاری بر روی کدام کالا است؟ این شاید مهمترین سوالی باشد که نه فقط فعالان بازارهای مالی و سرمایه گذاران کلان که سرمایه داران خرد و ناواردها هم در این ایام با آن مواجه شده اند. طلا و سکه؛ دلار؛ مسکن و بورس شاید شایع ترین و پرطرفدارترین بازارهای سرمایه ای در کشور باشند که علاقمندان فراوانی دارند و خیلی ها با رصد لحظه ای د... ادامه »
26
چکیده:   مفهوم ارزش ویژه برند مشتری محور به عنوان اثر تفاضلی (افتراقی) که شناخت برند بر پاسخ مصرف کننده به فعالیت های بازاریابی آن برند دارد تعریف شده است.یک گفته می شود که ارزش ویژه برند مشتری محور مثبت (یا منفی) دارد وقتی که مصرف کنندگان بیشتر (یا کمتر) به فعالیت آمیزه بازاریابی برند واکنش مساعد نشان می دهند، در مقایسه با زمانی که فعالیت بازار... ادامه »
24
چکیده:   وقتی درمورد هر شرکت یا کمپانی بزرگ فکر می‌کنیم، مثل دیزنی، استارباکس یا مایکروسافت، یک تصویر خاص به ذهنمان می‌آید. این تصویر، معمولاً، مستقیماً به محصولی که توسط این کمپانی‌ها تولید می‌شود در ارتباط است. حروف بزرگ و بامزه اسم دیزنی نه ‌تنها درمورد اینکه این کمپانی چیست به ما اطلاعات می‌دهد بلکه یک حس خاص درمورد بامزه بودن ذات آن و کیفیت... ادامه »
21
چکیده: وقتی با یک مشتری شروع به کار می کنید باید بدانید اثری که تولید می کنید فقط به بد یا خوب بودن طرح بستگی ندارد. این موضوع تا حد زیادی به روشی که طرح با طیف گسترده ای از چیزها مطابقت پیدا می کند وابسته است. آیا این طرح با مضمون کمپانی هم راستا است؟آیا این طرح چیزی را کمپانی سعی در ابراز آن را دارد بیان می کند؟در بعضی موارد و با بعضی از مشتریان، شما مج... ادامه »
19
چکیده:  ماده 1 قانون ثبت علائم تجاري و اختراعات در تعريف علامت تجارتي مقرر ميدارد: علامت تجاري عبارت از هر قسم علامتي است اعم از نقش - تصوير - رقم - حرف- عبارت - مهر- لفاف وغيره آن كه براي امتياز و تشخيص محصول صنعتي تجارتي يافلاحتي اختيار مي شود. ممكن است يك علامت تجاري براي تشخيص امتياز محصول جماعتي از زارعين يا ارباب صنعت و يا محصول يك شهر و يا يك... ادامه »
17
چکیده:   تجاری در دوران حيات خود با چالش های متفاوتی روبرو می شوند، زمانی که يک نام تجاری به عرصه بازاری وارد می شود، به اتخاذ رويکرد هايی کاملاً متفاوت از نام های تجاری جا افتاده و کهنه کار در بازار نياز دارد نام های تجاری موفق و خوشنام در دوران حيات خود مراحل تولد، رشد، بلوغ، افول و مرحله دگرگونی و گذار به تولدی دوباره را پشت سر گذاشته اند. اي... ادامه »
11
چکیده:  یک علامت تجاری خوب باید:قانونا قابل حمایت باشد، به آسانی تلفظ شود، به آسانی به خاطر سپرده شود، به آسانی قابل تشخیص باشد، توجه را جلب کند، مزیتها و استفاده های محصول را معرفی کند، شرکت یا محصول را معرفی کند و موقعیت مرتبط با محصول برای رقابت را مشخص کند. مجله اكونوميست سال 1988 را سال نام تجاري (Brand)ناميد. در اين سال فيليپ موريس، كرفت (Kr... ادامه »
10
چکیده: مدیریت علامت تجاری کاربرد تکنیکهای بازاریابی برای یک محصول ویژه ، خطوط تولید یا علامت تجاری می باشد.و افزایش ارزش قابل درک محصولات برای مشتریان را می طلبد.بازاریابان یک علامت تجاری را به عنوان یک تعهد ضمنی می بینند که باید سطحی از کیفیت را که مردم از یک علامت تجاری انتظار دارند که درخریدهای اکنون و آینده آنان در مقابل محصولات مشابه تامین نماید. ارز... ادامه »
05
چکیده:   علامت تجاری چیست؟  علامت تجاری یکی از مهمترین عناصر بازاریابی و موفقیت یک سازمان می باشد ، و تصویریست که سازمان یا شرکت شما را با همه ابعادش معرفی می کند و تصویری از آنچه را که هستید یا می خواهید باشید را در ذهن بیننده، مشتریان، مصرف کنندگان و... ایجاد می کند.در واقع نشانه ای است که شرکت یا سازمان شما را از رقبا متمایز می کند و هم... ادامه »
03
چکیده: خلاصه : نام تجاري، دارايي شركت است كه باعث افزوده شدن ارزش محصول نهايي مي شود. يك استراتژي نام تجاري قوي براي سهامداران ارزش ايجاد و همچنين نخبگان را به كار جذب مي كند. اما از آنجا كه يك الگوي استاندارد براي محاسبه ارزش نام تجاري وجود ندارد، درك ميزان ارزش آن مشكل است. منبع : ماهنامه تدبير _ مترجمان : علي باغبان_سيدعباس موسويدو اتومبيل را در نظر... ادامه »
31
چکیده: هدف از ثبت علامت ( ثبت برند ، ثبت لوگو ، ثبت آرم تجاری ، ثبت اسم ) چیست؟علامت تجاری از طریق حصول اطمینان از حقوق انحصاری برای شناختن كالاها و خدمات یا اجازه دادن به دیگران مبنی بر استفاده از آن در صورت پرداخت مبلغ، صاحب اثر را محافظت می‌كند. مدت زمان این حفاظت متفاوت است ولی آرم تجاری قابلیت تمدید شدن نامحدود توسط پرداخت مبلغ مربوطه را دارد. محافظت... ادامه »
صفحه 2 از 7اولين   قبلي   1  [2]  3  4  5  6  7  بعدي   آخرين