مقالات علمی ثبت علامت تجاري ،مقالات ثبت برند تجاری، مدیریت فروش، مدیریت بازاریابی، فنون مذاکره، اصول بازاریابی، اهداف نام تجاری، برند، مزایا، بازاریابی، چگونگی موفقیت، بازار، مارکت، نام تجاری، علائم تجاری، برند، لوگو، اسم تجاری، نشان تجاری، اصول مدیریت، بازار هدف، محصول ، محصولات، کالا، برندسازی، پرورش برند، بازارسازی، افزایش فروش، تبلیغات 50 نباید در بازاریابی شبکه ای و فروش مستقیم > پایگاه تخصصی ثبت علائم تجاری و خرید و فروش برند تجاری
سه شنبه 04 تير 1398      20:04
ثبت برند تجاری





منوی داخلی
خانه
کارشناس رسمی
ترخیص کالا،بازرگانی
خدمات ثبتی و حقوقی
مقالات
برگزیده
تالار گفتگو
تماس با ما
Customs Clearance
International Reg
DnnForge - NewsArticles
21

50 نباید در بازاریابی شبکه ای و فروش مستقیم

دوست دارید بدونید چه طور در بازاریابی شبکه ای موفق شویم؟پس تا آخر این مقاله رو بادقت بخوانید

50 دلیل شکست افراد در بازاریابی شبکه ای
موفقیت یا شکست! مسئله این است…
1) اهداف خود را نمی نویسند ، نمی دانند از زندگی چه می خواهند ، جهت و آرزو ندارند و سر در گم و شکست خورده هستند.
2) تعهد ندارند و فعالیت نمی کنند .
3) در تعیین قرار ملاقالت نامنظم و در انجام تعهدات کاری ناموفق هستند و هیچ توضیحی هم برای بدقولی خود ندارند .
4) سازماندهی ندارند ، برای جستجوی مدارک وقت را هدر می دهند ، میزکار بهم ریخته ای دارند .
5) به سادگی در دسترس نیستند به سختی می توان با آنها تماس گرفت.
6) کار را جدی نمی گیرند
7) نمونه ضعیف و نامناسبی از محصولات را عرضه می کنند .
8) به شکایات زیر مجموعه و مشتریها رسیدگی نمی کنند .
9) به ازای تلاش کم انتظار پاداش فراوان دارند .
10) منتظر معجزه هستند ، تا اینکه بیشتر تلاش کنند .
11) فکر می کنند همه چیز را می دانند .
12) از محصولات استفاده نمی کنند و فقط برای درآمد و پول کار می کنند .
13) مطالب غیر حرفه ای ، نامرتب و ضعیفی از اطلاعات منتشر می کنند .
14) نسبت به درآمد بالاسری خود بی علاقه هستند و کار را متوقف می کنند .
15) بجای یاد گرفتن اصول کاری بین جوابهای مردم سر در گم می شوند .
16) با مشکلات و مسائل کوچک سرد شده و حرکتشان کند می شود .
17) در کار خود برای خرید ابزار بازاریابی و آموزش و غیره هزینه نمی کنند .
18) تجارتشان را روزانه انجام نمی دهند .
19) از شرکت خود به شرکتهای دیگر می روند و انتظار موفقیت در یک شرکت جدید را دارند ، توجه ندارند که همه اینکارها زمان بر است .
20) ظاهرشان غیر حرفه ای است .
21) زود باور هستند ، دنبال حقایق نیستند و شایعات را زود باور می کنند .
22) اعتماد به نفس خود را از دست می دهند ، لباس های کثیف و نامرتب می پوشند .
23) از شرکت، محصول،و بالاسری عیب جویی می کنند ،درنیافته اند که اگر دیگران در این شرایط موفق شدند ما هم می توانیم .
24) اطلاعات کامل در مورد محصولات نمی دانند .
25) مشتری های جدید را پیگیری نمی کنند و هیچ توجهی به خرید آنها ندارند .
26) اطلاعات را زود به مجموعه ها انتقال نمی دهند .
27) در حفظ مدارک و اسناد کارشان دقت ندارند .
28) پیغامها ( کتبی یا شفاهی ) و مکالمات ( تلفنی) را زود جواب نمی دهند .
29) بدون اینکه از یک شرکت درآمد کسب کنند به شرکت های دیگر ملحق می شوند .
30) برای موفق شدن برنامه ریزی ندارند ، آنها برای شکست برنامه ریزی کرده اند !!!
31) معمولاً منفی هستند .
32) در این تجارت تلاش نمی کنند .
33) وقت زیادی را صرف تشکیل مجموعه می کنند و وقت بسیار کمی را به مشتری ها و زیر مجموعه ها اختصاص می دهند و از مردم دوری می کنند .
34) با تغییرات شرکت نمی توانند خود را وفق دهند . انعطاف پذیر نیستند .
35) تنبلی می کنند و می خواهند بدون زحمت مزد دریافت کنند .
36) درگیر کلمات و جمله ها هستند .پیرامید،غیر قانونی ، هرمی و …..
37) خیلی کم حوصله می باشند ، بدون تلاش انتظار درآمد بالا دارند .
38) زیاد شکایت می کنند . مانند بچه ها غر غر می کنند ، بی تجربه عمل می کنند.
39) زحمات زیر مجموعه ها را تحسین و تشویق نمی کنند آنها خود پسند هستند .
40) در مورد شرکت های دیگر بد گویی می کنند و اعتبارشان را زیرسوال می برند .
41) زود دست از کار می کشند و تسلیم می شوند . آنها در طول 90 روز اول کار خود دست از کار می کشند .
42) پیگیر آخرین اتفاقات این صنعت نیستند و آن را یادداشت و حفظ نمی کنند .
43) تحت تأثیر حرفهای منفی آشنایان و دوستان قرار می گیرند .
44) دربارۀ چگونگی موفق شدن در نتورک مارکتینگ آگاه نیستند و علاقه ای هم به یادگیری ندارند .
45) معذرت خواهی فراوان می کنند .
46) دروغ می گویند تا خوب بنظر برسند .
47) ظاهری نامناسب دارند وفاقد انرژی هستند .
48) تمایل به حفظ منافع شخصی دارند ، آنها اصلاً به مجموعه ها و همکاران فکر نمی کنند .
49) به جای یاد گرفتن اصول کار نتورک مارکتینگ مسئولیت حمایت از افراد دیگر را دارند . آنها در ابتدای کار دوست دارند حمایت کننده باشند تا به وسیله دیگران حمایت شوند ، بهتر این است که توسط یک مربی یا گروه بسیار خوبحمایت شویم بجای اینکه دیگران را حمایت کنیم در این صورت یاد میگیریم که چگونه موفق باشیم .
50) آنها نمی دانند اگر قرار باشد اتفاقی بیفتد ، همه چیز به خود ما بر می گردد.

منبع: http://www.mlmbook.ir/
تعداد امتیازات: (1) Article Rating
تعداد مشاهده خبر: (1280)
RSS comment feed
کد خبر: 19433

نظرات ارسال شده

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

ارسال نظر جدید

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وب سایت