مقالات علمی ثبت علامت تجاري ،مقالات ثبت برند تجاری، مدیریت فروش، 09123707174،مدیریت بازاریابی، فنون مذاکره، اصول بازاریابی، اهداف نام تجاری، برند، مزایا، بازاریابی، چگونگی موفقیت، بازار، مارکت، نام تجاری، علائم تجاری، برند، لوگو، اسم تجاری، نشان تجاری، اصول مدیریت، بازار هدف، محصول ، محصولات، کالا، برندسازی، پرورش برند، بازارسازی، افزایش فروش، تبلیغات مقالات
سه شنبه 29 اسفند 1402      09:12
 
 
ثبت برند تجاری





منوی داخلی
خانه
کارشناس رسمی
ترخیص کالا،بازرگانی
خدمات ثبتی و حقوقی
مقالات
برگزیده
تالار گفتگو
تماس با ما
Customs Clearance
International Reg
DnnForge - NewsArticles
05
چکیده:  شرایط ثبت برند و علامت تجاری و جدیدترین مراحل و ضوابط 1402 ادامه »
02
چکیده:     ثبت کدام برند ها ممنوع می باشد؟ همان طور که گفته شد علامت های انتخاب شده به عنوان برند نباید مخالف با موازین اسلامی و اجتماعی باشند. علامت هایی که در ادامه خواهیم گفت ممنوع هستند. این نکته را هرگز فراموش نکنید که نام و علامت برند شما باید نشان دهنده فعالیت و کالای شما باشد، پس در تحقق این مهم بسیار تلاش کنید. نمادهای دولت... ادامه »
18
چکیده: ایران کشوری ست که از ورود اینترنت به آن تقریبا پانزده سال می گذرد و برآورد می شود از هفتاد میلیون نفر جمعیت آن ۱۵.۰۰۰.۰۰۰ نفر کاربر اینترنت داشته باشد. این جمعیت بیشتر مربوط به قشر جوان ایرانیان با رده سنی هجده تا بیست و هشت سال است. برخی معتقدند ایران را می توان به عنوان یکی از بیشترین ترافیک سازان در خاورمیانه برای Yahoo دانست که در تحقیقات اخیر ... ادامه »
25
چکیده: 1: زمینه‌سازی جهت ایجاد تغییری استراتژیک پیش از اختصاص منابع لازم جهت ایجاد این استراتژی جدید «خانواده برندهای All-Bran (سبوس کامل)»، نیاز بود تا کلاگ در مورد ارزش ایجاد تغییرات و ماهیت این تغییرات تحقیق کند. این امر نیازمند انجام تحلیل SWOT جهت شناسایی نقاط قوت برند، نقاط ضعف ، فرصت‌های موجود در بازار و تهدیدها( به طور مثال از جانب رقبا )بود. چرخه... ادامه »
16
چکیده: ه گزارش نامه به نقل از پایگاه اینترنتی اکونومی متن، طبقه طبقه بندی منتشر شده از سوی موسسۀ مطالعاتی "میلوارد براون آپتیمر" شرکت هایی که اعتبار و ارزش غیرمادی بیشتری در میان مصرف کنندگان دارند، آمریکایی هستند. ۹ برند برتر در این رتبه بندی آمریکایی هستند و البته شرکت چاینا موبایل در رتبۀ دهم قرار دارد. نکتۀ جالب توجه در این طبقه بندی در اینست که اقتصا... ادامه »
29
چکیده: یک تصویر، گویای هزاران عبارت است؛ اما برای برندهایی که تلاش می‌کنند به مشتریان جدید دست پیدا کنند یا مشتریان فعلی خود را راضی نگه دارند، زبان گفتاری و نوشتاری نیز به اندازه هویت بصری در روابط بازاریابی مهم است. شرکت مخابراتی O2 معتقد است لحن درست «سلاح» برندسازی است؛ در حالی که موسسه مالی Nationwide و شرکت سیسکو نیز با انتخاب زبانی خاص برای برند خو... ادامه »
29
چکیده: یک تصویر، گویای هزاران عبارت است؛ اما برای برندهایی که تلاش می‌کنند به مشتریان جدید دست پیدا کنند یا مشتریان فعلی خود را راضی نگه دارند، زبان گفتاری و نوشتاری نیز به اندازه هویت بصری در روابط بازاریابی مهم است. شرکت مخابراتی O2 معتقد است لحن درست «سلاح» برندسازی است؛ در حالی که موسسه مالی Nationwide و شرکت سیسکو نیز با انتخاب زبانی خاص برای برند خو... ادامه »
23
چکیده: ایجاد برندهای تصویری که مخاطب را درگیر می‌کند، راهکار خوبی برای توسعه کسب وکار مدیران در قرن 21 است. اما ایجاد برندهای شخصی برای درگیر کردن کارمندان، یک ابزار مدیریتی ضروری است. در دنیای اجتماعی امروز که نفوذ شخصی افراد بیش از همیشه نقش موثر دارد، مدیران باید به قدرت برندسازی شخصی پی ببرند و پشت سر هر موفقیتی که در مدیریت به دست می‌آید، موتور قدرتم... ادامه »
15
چکیده:  برند 5 باشگاه‌ برتر فوتبال دنیا چند    حلقه گم شده ارزش برند در فروش پرسپولیس و استقلال    در کنار دارایی‌های یک تیم فوتبال، یکی از اصلی‌ترین شاخص‌های قیمت گذاری بر روی ارزش کل باشگاه‌ها، ارزش برند آنها است که در زمینه قیمت‌گذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به نظر می رسد ارزش برند آنها یا مغفول مانده و یا بسیار دست پا... ادامه »
15
چکیده:  برند 5 باشگاه‌ برتر فوتبال دنیا چند    حلقه گم شده ارزش برند در فروش پرسپولیس و استقلال    در کنار دارایی‌های یک تیم فوتبال، یکی از اصلی‌ترین شاخص‌های قیمت گذاری بر روی ارزش کل باشگاه‌ها، ارزش برند آنها است که در زمینه قیمت‌گذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به نظر می رسد ارزش برند آنها یا مغفول مانده و یا بسیار دست پا... ادامه »
14
چکیده: به گفته صاحب نظران، دنیای مبارزه موتورهای جستجوگر خیلی خیلی پرهیجان تر از دنیای مبارزه جنگ ستارگان است. هر روز یک نوآوری، هر روز یک تکنولوژی، هر روز یک آمار تکان دهنده. اما همان طور که می دانید موتورهای جستجوگر گوگل و یاهو هم اکنون در صدر جدول محبوب ترین ها در جهان هستند و پایاپی در حال مبارزه اند. اخیراً شرکت ماکروسافت با پیشنهاد خرید یاهو می خواس... ادامه »
07
چکیده: در ابتدا بهتر است نسخه‌های جدید 4 مرورگر معروف را نام ببریم. نسخه‌ی 10 اینترنت اکسپلورر مایکروسافت به همراه ویندوز 8 عرضه شده بود. موزیلا نیز نسخه‌ی 18 مرورگر فایرفاکس را اخیراً عرضه کرد، موتور جاوااسکریپت در نسخه‌ی جدید بهینه شده و مصرف حافظه باز هم بهینه‌تر شده است. گوگل هم سرعت مرورگر کروم را طبق معمول کمی افزایش داده و در حال حاضر نسخه‌ی 24 آن ... ادامه »
05
چکیده:   تا چند سال پیش، مرورگر IE که به صورت پیش فرض در تمام نسخه های ویندوز قرار دارد، حاکم بلامنازع دنیای اینترنت بود. اما از چند سال پیش با ورود مرورگر های دیگری مثل فایرفاکس و اپرا، رقابت بین این مرورگر ها شروع شد.   اما از 2 سال پیش، گوگل نیز مرورگر خود را وارد بازار کرد تا سهمی از دنیای مرورگر ها داشته باشد. مرورگر گوگل که به اسم ک... ادامه »
31
چکیده: بسیاری ازخطوط هواپیمایی برتر دنیا در طی مدت زمان حداکثر 20 ساله توانستند خطوط هوایی دنیا را در تسخیر خود در آورند این در حالیست که شرکت های هواپیمایی در ایران با گذشت 30 سال علیرغم برخوردار از حمایت های کامل دولت هنوز فرسوده هستند و بسیاری از شرکت های واپیمایی به علت فرسوده وبدن و نداشتن امنیت در لیست سیاه خطوط هوایی جهان قرار گرفته اند.موسسه برند ... ادامه »
23
چکیده: مجموعه‌ای از باورها و ارزش های مشترک کە پیرامون اهمیت مدنظر قرار دادن مشتری در استراتژی و عملیات سازمان دور می‌زند.مفهوم بازاریابی یک فرهنگ سازمانی خاص را تعریف می‌کند: مجموعه‌ای از باورها و ارزش های مشترک کە پیرامون اهمیت مدنظر قرار دادن مشتری در استراتژی و عملیات سازمان دور می‌زند.فرهنگ بازاریابی بە الگویی از ارزشها و باورهای مشترک اشاره دارد کە ... ادامه »
17
چکیده: در هر صنعتی و در هر شغل و کسب و کاری ، ندانتن اینکه مخاطبان شما چه کسانی هستند ، همانند این می ماند که در نقطه ای از ابهام قرار داشته باشید ، شما قبل از اینکه خدمات خود را به مردم و مخاطبان ارائه دهید ، ببنید که مشتریان شما در آینده چه کسانی خواهند بود ، چگونه می خواهید با آن ها ارتباط برقرار کنید؟شروع کار می تواند با یک سوال آغاز شود : چه کسی یا چ... ادامه »
15
چکیده: امروزه اینترنت آنقدر در زندگی روزمره همه نفوذ کرده است که نمی توان از پتانسیل بالای کاربران آن غافل ماند کاربرانی که دیگر فقط نوجوان و جوان نیستند بلکه فعالین بازار و سرمایه گذارانی که سرمایه های کلانی هم در اختیار دارند را هم شامل می شوند افرادی که می توانند یک مشتری پر سود باشند از اینترنت برای کار های روزمره خود استفاده می کنند نسلی که در زمان ت... ادامه »
09
چکیده: بازاریابان همواره در آرزوی دستیابی به نقشه ذهن مشتری خود بوده اند؛ خبر خوش آنکه امروزه گوشه ای از نقشه دستیابی به این گنج بی پایان، از سوی متخصصان نورومارکتینگ در دسترس آن ها قرار گرفته است. نورومارکتینگ در واقع زاییده دو دانش بازاریابی و علم عصب شناسی است. این دانش شگفت انگیز و نوظهور، نقشه ذهنی مشتریان را در اختیار صاحبان صنایع و بازاریابان می گذ... ادامه »
23
چکیده: ادعا روشی است که بطور متداول در تبلیغات مدرن از آن استفاده می‌شود. ادعا، عبارتی هیجان‌انگیز و پرانرژی است که به شکل یک واقعیت ارائه می‌شود اما لزوماً صحیح نیست. آنها معمولاً اشاره بر این دارند که این عبارت نیاز به هیچ توضیح اضافه ندارد و بدون سوال باید پذیرفته شود. نمونه‌های تکنیک ادعا که تاحدی در تبلیغات دوران جنگ بسیار کمیاب بوده است،در تبلیغات م... ادامه »
17
چکیده: کلید موفقیت در شبکه های اجتماعی جلب نظر خیل عظیم مخاطبین است.هیچ بهانه ای برای حضور پیدا نکردن تجارت شما در اینترنت وجود ندارد. امروزه وب سایت های شبکه های اجتماعی بیش از نیم بیلیون کاربر دارد. اخیرا تحقیقات نشان داده است که علاوه بر نگرانی هایی که در مورد حفظ حریم شخصی کاربران وجود دارد، اکثر کاربران بسیار از شرکت کردن در این شبکه ها راضی هستند. ... ادامه »
11
چکیده: برندسازی وب سایت – عصربزاریابی - عصر بازاریابی در حال تغییر است. محصولات، خدمات، فروشندگان، فروشگاه ها،مدیران، شرکت ها همگی در دنیای اینترنت حضور خود را جدی تر دنبال می کنندو اکنون در جست وجوی جای مطمئنی در موتورهای جست وجو هستند.ویوان نیوز: عصر بازاریابی در حال تغییر است. محصولات، خدمات، فروشندگان، فروشگاه ها،مدیران، شرکت ها همگی در دنیای اینترنت ... ادامه »
09
چکیده: شما ایده‌ای برای راه‌اندازی یک کسب و کار دارید. به جزییات فکر می‌کنید. برنامه‌ریزی می‌کنید. به نیازهای پیاده‌سازی ایده توجه می‌کنید. اما ایده شما به شکلی دزدیده می‌شود. مثلا ایده‌ خود را برای شخصی تعریف می‌کنید و او می‌رود و دست‌ به‌کار می‌شود. چه اتفاقی خواهد افتاد؟ شما چه کار خواهید کرد؟در این شرایط به نظر میاد که همه نقشه‌ها بر باد رفته‌اند و تم... ادامه »
06
چکیده: ۹ جوان میلیاردر در عرصه شرکت های نوپای تکنولوژی استارت آپ ها و شرکت های زیادی در دنیا هستند که توسط جوان های کمتر از ۳۰ سال بنا نهاده شده اند. در میان آنها، برخی توانسته اند در طی زمان فعالیت شان به ارزش میلیاردی برسند. این رویا که قبل از ۳۰ سالگی شرکت خودتان را راه اندازی کرده و آن را به درآمد میلیاردی برسانید، بسیار جذاب و شیرین است. اما این موفق... ادامه »
05
چکیده: دسیسه های هرمی چیست؟ مطمئناً هیچ صنعتی 100 درصد و بطور مطلق بدون خطا و اشتباه نیست. در همه نوع تجارت عده ای کلاهبردار هستند که از فرصت ایجاد شده سوء استفاده می کنند. نتورک مارکتینگ هم از این واقعیت مستثنی نیست. در نتورک مارکتینگ به این شرکت ها اصطلاحاً شرکت های هرمی یا پیرامدی می گویند. ولی پیش از همه چیز بیایید ببینیم منظورمان از هرم چیست؟ساختار ت... ادامه »
29
چکیده: mlm-rules قوانین نتورک مارکتینگ و بازاریابی شبکه ایبنا به خاصیت تجارت،رفتار و نگرش هر فرد، نمایانگر چهره کل صنعت بازاریابی شبکه ای و مخصوصاً تیم قدرتمند ماست و منفی شدن هر یک نفر، در مراحل قبل ، حین و پس از کار، تصور جامعه را از تمامیت این صنعت ، تیره می کند. از این رو توجه به اصول اخلاقی و کاری زیر برای همه ما ضروری است .1. صداقت ، اصلی حیات... ادامه »
26
چکیده: 1-ثروت يک مقوله ذهني استاشتباه رايج ما اين است: « چيزهايي را که بايد در درون خودمان جستجو کنيم، اغلب در دنياي خارج منتظرشان هستيم.» موفقيت از درون ما ريشه مي‌گيرد. تنها وقتي واقعا احساس خوشبختي مي‌کنيم که منشاء رويدادهاي خوب و خوشايند از درون هر يک از ما ريشه بگيرد. قبل از ثروتمند شدن در زندگي، بايد از ثروتمند شدن در ذهنمان شروع کنيم. يادگيري اصول ... ادامه »
21
چکیده: دوست دارید بدونید چه طور در بازاریابی شبکه ای موفق شویم؟پس تا آخر این مقاله رو بادقت بخوانید50 دلیل شکست افراد در بازاریابی شبکه ایموفقیت یا شکست! مسئله این است…1) اهداف خود را نمی نویسند ، نمی دانند از زندگی چه می خواهند ، جهت و آرزو ندارند و سر در گم و شکست خورده هستند.2) تعهد ندارند و فعالیت نمی کنند .3) در تعیین قرار ملاقالت نام... ادامه »
19
چکیده: MLM مخفف بازاريابي چند سطحي می باشد كه بعضی مواقع بازاريابي شبكه اي نيز نامیده مي شود. همانطوري كه از نام آن پيداست چند لایه متعدد از افراد، بازاريابي يك محصول برای رساندن آن به مصرف كننده بر عهده دارند. يك نماينده فروش ( همچنين، توزيع كننده ،‌عضو ،‌ وابسته ،‌شريك نیز نامیده می شود ) علاوه بر جذب مشتريان ،‌ آموزش نيروهاي تازه وارد را در جهت جذب مش... ادامه »
14
چکیده:   «برندکشی» در ایران جان گرفت. برندهای ایرانی در حالی که می توانستند هر کدام سفیر ایرانیان در اقصی نقاط دنیا باشند، به نوبت در صف «مرگ» قرار گرفته اند تا دیگر به جز نام و نشان و خاطره یی در آلبوم صنعت کشور و حتی دنیا چیز دیگری به یادگار نگذارند. ده ها نام به جا مانده از انقلاب صنعتی ایران همچون «ارج»، «آزمایش»، «نساجی ... ادامه »
11
چکیده: 1. سهام را برای چند روز یا چند هفته نخرید. افق سرمایه گذاری بلندمدت داشته باشید، و اگر سهمِ مطمئنی خریده اید، حداقل افق سرمایه گذاری 6 ماهه داشته باشید. از نوسانات گاه به گاه قیمت سهامِ مطمئنی که خریده اید، نگران نباشید.2.درصورتی که با مبالغ در اختیار می توانید کاری را شروع کنید که دوست دارید، یعنی خود مستقیماً آن را به یک دارایی سرمایه ای ( به یک ... ادامه »
07
چکیده: یکی از عناصر اصلی در مدیریت بازاریابی قیمت گذاری می باشد. قیمت گذاری از یکی امور ابتدایی در هر کسب و کاری با هر اندازه ای بوده است. در روش سنتی قیمت گذاری، حسابداران برای تعیین قیمت فروش برخی هزینه ها از قبیل هزینه دستمزدها، مواد اولیه، سربارهای تولید، هزینه استهلاک دستگاه ها و سود مشخصی جمع می کردند و مدیران شرکت ها نیز با توجه به قیمت بدست آمده و... ادامه »
04
چکیده:   ویوان نیوز: هویت نام تجاری (Brand identity) تصویری است که ما برای آن نام تجاری می‌سازیم. حال هرچقدر کیفیت این شخصیت و حقیقت به ایماژ و هویتی که ما از طریق تبلیغات به آن داده‌ایم نزدیک باشد، درصد موفقیت آن‌ نام تجاری بیشتر است. برای درک بیشتر مطلب مثالی می‌آوریم.  جوراب ژیل (Jil) از جمله کالاهایی بود که یک شرکت ... ادامه »
30
چکیده: رئیس گروه مشاوران جوان وزارت صنعت، معدن وتجارت گفت: حق ایران است در جمع برندهای دنیا سهم داشته باشد. به گزارش خبرنگار مهر، رضا براتی صبح جمعه در همایش برند و تجلیل از برندهای استانهای مرکزی ایران در اصفهان افزود: بسیاری از کشورها از ضعف ما در برند سازی استفاده کرده وروی زعفران و پسته ای که فله ای صادرات می کنیم، مارک و برند خود را می زنند. وی با بی... ادامه »
27
چکیده: چگونه برند شهر خود را بسازید هویت برند یکی از ابزارهایی است که به درستی درک نشده و از آن برای کسب موفقیت اقتصادی در شهرها استفاده نشده است. چگونه برند شهر خود را بسازید هویت برند یکی از ابزارهایی است که به درستی درک نشده و از آن برای کسب موفقیت اقتصادی در شهرها استفاده نشده است. اگر شهر شما از فرصت استفاده نکرده تا نشان دهد که شما که هستید و گام‌ها... ادامه »
23
چکیده: در این نوشتار سعی داریم نحوه معرفی یک نام تجاری در فضای مراکز خرید را مورد بررسی قرار دهیم. بنابراین انواع گونه های معرفی اجناس و تبلیغات در مراکز خرید و حتی موارد غیرتبلیغاتی که در عمل باعث بر انگیختن احساسات مشتریان می شود را باید در دستور کار قرار داد. در حقیقت امروزه تجاری سازی با تکیه بر ایجاد ارتباط عاطفی و تحریک هیجانات مشتریان در خصوص یک مح... ادامه »
21
چکیده: یک برند ملی قدرتمند، متمایز، گسترده و جذاب، بهترین چیزی است که یک کشور می‌تواند به صادرکنندگان خود هدیه بدهد؛ یک برند ملی قدرتمند، متمایز، گسترده و جذاب، بهترین چیزی است که یک کشور یا منطقه می‌تواند به صادرکنندگان خود هدیه بدهد؛ لحظه‌ای به قدرت و ارزشی که عبارت «ساخت ژاپن» به محصولات الکترونیکی می‌دهد یا جذابیتی که عبارت «ساخت ایتالیا» به محصولات م... ادامه »
13
چکیده: همه ما خواهان تغییراتی در زندگی خود هستیم، تغییرات مثبتی که در عمل ممکن است سخت و و طاقت فرسا باشند. اهدافی مانند کم یا اضافه کردن وزن، نوشتن یک کتاب، تغییر شغل، ترک سیگار و یا کم کردن مصرف کافئین. رسیدن به بعضی از این اهداف ممکن است طولانی مدت باشد. برای رسیدن به اهداف زندگی، مهم ترین چیز برداشتن اولین قدم ها است، حتما برای شما نیز اتفاق افتاده که... ادامه »
06
چکیده: رسيدن به هدف نياز به جديت، تلاش و سخت کوشي دارد و با تنبلي و سستي هرگز نمي توان انتظار موفقيت هاي کلان و دستاوردهاي بزرگ را داشت. با اين وجود بايد مراقب باشيم به تقلا نيفتيم چرا که در مسير دستيابي به هدف، تلاش و کوشش يک امر مثبت و قابل تحسين تلقي مي شود. اما تقلا، يک ناهنجاري و رفتار منفي به حساب مي آيد. اکنون اين سوال مطرح مي شود که تفاوت تلاش و ت... ادامه »
01
چکیده: در این مطلب، ده تجربه افراد همیشه پیشرو و موفق را در مسیر دستیابی به موفقیت هایشان نام برده ایم. 10 چیزی که آنها پیش از موفقیت خود به کار گرفته اند.مقاله ها و مطالب بیشماری در مورد راه های موفقیت و عادت های افراد موفق وجود دارند. کتاب های متعددی نیز در این زمینه نوشته و چاپ شده اند. به کار گرفتن توصیه های این مقالات و کتاب ها بسیار خوب است و می توا... ادامه »
29
چکیده: در کنار ارج کارخانه آزمایش نیز که یکی از برندهای قدیمی کشور به شمار می آید، دچار چنین وضعیتی شده است. انگار فلسفه ای است تا شرکت های مصادره ای هرگز روز خوش نبینند. شاید پیشنهاد مدیرعامل یکی از این شرکت های مصادره ای مبنی بر سپردن برندها به وارثان بتواند پایانی بر این فلسفه شوم باشد. فارس: برندهای ایرانی در حالی که می‌توانستند هر کدام سفیر ایرانیان ... ادامه »
23
چکیده: صدا و سیما ، می تواند بازوی رسانه ای تولیدکنندگان داخلی باشد و به آنها ، تنها به چشم "قلک" ننگرد. هیچ اشکال ندارد در بخش های خبری صدا و سیما ، از تولید نوع جدیدی از یخچال در فلان کارخانه ایرانی یا بازار جدید صادراتی فلان تولیدی فرش و ... خبر بدهند.عصرایران - خبر 21 سیما که پربیننده ترین بخش خبری صدا و سیما نیز محسوب می شود ، در یکی از بخش های خبری ... ادامه »
17
چکیده: تشویش‌های فرهنگی مربوط به برندهای خارجی در بلندمدت استحاله‌ی نسل جوان کشور را نسبت به ارزش‌های نظام و انقلاب در پی خواهد داشت. همچنین، تبلیغ و ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی در سال تولید ملی، که موجبات تقویت تولیدات داخل در برابر اسامی معروف و رقیب خارجی را فراهم می‌کند، بسیار ضروری می‌نماید.گروه فرهنگی - اجتماعی برهان/ محیا طالقانی؛ مقام معظم... ادامه »
15
چکیده: بحث بر سر اینکه آیا هند باید به خرده فروشان خارجی مثل وال-مارت اجازه ورود به کشور را بدهد مدتهاست ادامه دارد و بشکل نزاعی میان منافع میلیون ها مغازه دار کوچک و شرکت های بزرگ درآمده است. اما در اکثر نقاط کشور از جمله شهر پاتنا در شرق هند، این مسأله بیشتر از نظر سن و سال موجب تفکیک هندی ها است تا شیوه معیشتی آنها.اقتصاد ایران آنلاین- طیبه خداوردی: به... ادامه »
10
چکیده: برند ماجرای پیچیده‌ای است که این روزها جیب خیلی‌ها را خالی و صد البته جیب دیگران را پر می‌کند.دکتر میراحمد امیرشاهی، دبیر هیات علمی کنفرانس بین‌المللی برند این واژه را چنین توضیح می‌دهد:«برند فقط اسم نیست. علامت یا لوگو، یک اصطلاح، نشان و سمبل نیست. ترکیبی از اینهاست که موجب می‌شود ذهنیتی متفاوت از یک محصول پیدا کنیم.برند یک ذهنیت می‌سازد تا شما آن... ادامه »
08
چکیده: همه کسب و کار هاي در ابتدا با شکل گيري يک ايده و نظر هر چند کوچک شکل گرفته اند. زماني که شما کسب و کارخود را آغاز مي کنيد به مجموعه اي از ايده هاي براي بازاريابي، تبليغات، حل مشکلات، توسعه توليد و...نياز خواهيد داشت. تفاوت بين شکست و پيروزي از تفاوت بين عمق و قدرت ايده هاي مختلف سرچشمه مي گيرد. در ادامه با سه روش بسيار ساده براي قرار گرفتن ذهن شما... ادامه »
05
چکیده: خوشبختانه پس از این مدت که تیم وب برندینگ در 4 حوزه کاری مشغول بوده است ، یعنی بهینه سازی ، برند و برندینگ ، تبلیغات در گوگل و بازاریابی ، توانسته است ارتباط خوبی را با کاربران خود برقرار کند ، از این بعد تیمی جدید به گروه وب برندینگ ملحق شده است که اطلاعاتی را در مورد کارآفرینی در تجارت مشغول به ارائه دادن محتوا خواهند شد ، امیدواریم که از این نوع... ادامه »
04
چکیده: شروع سال نو فرصت مناسبی برای شروع تجارت جدید است. اما مطمئنا شما باید ایده ای عالی داشته باشید تا بتوانید تجارتی جدید شروع کنید. من می گویم: "شما باید ایده هایی داشته باشید که باعث موفقیت شما شوند."من ایده هایم را بوسیله پیدا کردن روش های متفاوت تعامل با دیگران پیدا می کنم. من در هر زمانی از خرید کردن در مغازه تا زمان طوفان مغزی در مورد بازار فر... ادامه »
01
چکیده: شرکت شما مملو از کارمندان خلاق است. تشخیص بعضی از آنها ساده است و بسیاری دیگر پر از توانایی های شکوفا نشده هستند که می توانند به تجارت شما کمک کنند تا در بازار های متغیر امروز پا بر جا بمانید. بسیاری از شرکت ها به صورت غیرعمدی باعث مهار خلاقیت شده و بنابراین یادگیری نحوه ایجاد انگیزه در کارمندان خلاق می تواند در این رقابت به شما کمک کند.نحوه برخورد... ادامه »
28
چکیده: نحوه انتخاب برندهای بزرگ دنیااین روزها دیگر در بازار پررونق محصولات تکنولوژی، عرضه یک محصول یا خدمات جدید یا تکنولوژی متفاوت تنها نیمی از راه پیش روی شرکت‌های تولیدکننده بزرگ است.نیم دیگر راه اما در گرو انتخاب یک نام مناسب از هر جهت برای آن محصول است؛ نامی که باید در عین ویژه و منحصر به فرد بودن، توجه کاربران اولیه و بعد از آن مخاطبان خارجی را به خ... ادامه »
26
چکیده: به بهانه چاپ و پاگرفتن روزنامه تابناک : چندیست که من شما بیل بورد های تبلیغاتی روزنامه تابناک را در تهران دیده ایم. بر آن شدم تا نظرات خود را با ترجمه چند مقاله به صورت تلفیق این موارد در مورد نحوه موفقیت وب سایت های خبری و کسب موفقیت های آنلاین و نیز برند سازی در این قشر بسیار بزرگ با شما مطرح کنم.امروزه هر کسی می داند که که یکی از موثرترین داستا... ادامه »
صفحه 1 از 7اولين   قبلي   [1]  2  3  4  5  6  7  بعدي   آخرين