سه شنبه 25 ارديبهشت 1403      19:02
 
 





ثبت علامت تجاری توسط وکلای پایه یک دادگستری، خرید و فروش برند تجاری،علامت تجاری خود را برای فروش به ما بسپارید

 

 

کاربران محترم جهت نوشتن مطلب در تالار گفتگو ابتدا از بالای صفحه ثبت نام کرده و پس از ورود مطالب خود را اضافه و ثبت نمایند

 

 

لطفا تمام فیلدها را پر نموده و رمز عبور خود را بیش از 8 کارکتر انتخاب نمایید

ثبت نام تجاري،ثبت علامت تجاري،ثبت علائم تجاري،ثبت اسم تجاري،ثبت برندتجاري،ثبت لوگو،ترخیص،ترخیص کالا،ترخیص کار،گمرک،گمرکی،ترخیص کالا از گمرک،ثبت سفارش،حق العملکار گمرک، برند تجاری فروشی،علامت تجاری فروشی،نام تجاری فروشی،لوگوی تجاری فروشی،خرید و فروش علائم تجاری،خرید و فروش علامت تجاری،خرید و فروش برند تجاری،خرید و فروش نام تجاری،هزینه گمرکی،,بازرگاني,صادرات واردات,بندرعباس,مسافر,کالا,گمرک,تجارت,بازرگان,ترانزيت,ثبت سفارش,سفارش,پرفرما,پروفرما,کارت بازرگاني,طرح توجيهي,مستعمل,صنايع,کشتراني,ارشاد,حمل ونقل,فاکتور,گواهي مبدا,بيمه,عدل بندي,بانک,برات,برات وصولي,واردات در قبال صادرات,گمرک,تجارت,اظهارنامه,پيشنويس,کنسول گري,اخبار,کالا,مرجع,پشتيباني,محفوظ,خط,ترخيص کالا و خدمات ,ترخيص,کارت ,حق العمل، ثبت نام تجاري در ايران، ثبت نام تجاري محصول، ثبت نام تجاري کالا، مراحل ثبت نام تجاري، سازمان ثبت نام تجاري، اظهارنامه ثبت نام تجاري، فرم ثبت نام تجاري، اداره ثبت نام تجاري، هزينه ثبت نام تجاري، مدارک ثبت نام تجاري، شرايط ثبت نام تجاري، آدرس اداره ثبت نام تجاري، سامانه ثبت نام تجاري، نحوه ثبت نام تجاري، ثبت نام تجاري شرکت ، ثبت نام تجاري بين المللي ، ثبت نام صنعتي، ثبت نام تجاري در سيستم مادريد، ثبت نام تجارتي، ثبت علامت تجاري در ايران، ثبت علامت تجاري محصول، ثبت علامت تجاري کالا، مراحل ثبت علامت تجاري، سازمان ثبت علامت تجاري، اظهارنامه ثبت علامت تجاري، فرم ثبت علامت تجاري، اداره ثبت علامت تجاري، هزينه ثبت علامت تجاري، مدارک ثبت علامت تجاري، شرايط ثبت علامت تجاري، آدرس اداره ثبت علامت تجاري، سامانه ثبت علامت تجاري، نحوه ثبت علامت تجاري، ثبت علامت تجاري شرکت، ثبت علامت تجاري بين المللي ، ثبت علامت صنعتي، ثبت علامت تجاري در سيستم مادريد، ثبت علامت تجارتي، ثبت برند تجاري در ايران، ثبت برند تجاري محصول، ثبت برند تجاري کالا، مراحل ثبت برند تجاري، سازمان ثبت برند تجاري، اظهارنامه ثبت برند تجاري، فرم ثبت برند تجاري، اداره ثبت برند تجاري، هزينه ثبت برند تجاري، مدارک ثبت برند تجاري، شرايط ثبت برند تجاري، آدرس اداره ثبت برند تجاري، سامانه ثبت برند تجاري، نحوه ثبت برند تجاري، ثبت برند تجاري شرکت ، ثبت برند تجاري بين المللي ، ثبت برند صنعتي، ثبت برند تجاري در سيستم مادريد، ثبت برند تجارتي، ثبت علائم تجاري در ايران، ثبت علائم تجاري محصول، ثبت علائم تجاري کالا، مراحل ثبت علائم تجاري، سازمان ثبت علائم تجاري، اظهارنامه ثبت علائم تجاري، فرم ثبت علائم تجاري، اداره ثبت علائم تجاري، هزينه ثبت علائم تجاري، مدارک ثبت علائم تجاري، شرايط ثبت علائم تجاري، آدرس اداره ثبت علائم تجاري، سامانه ثبت علائم تجاري، نحوه ثبت علائم تجاري، ثبت علائم تجاري شرکت ، ثبت علائم تجاري بين المللي ، ثبت علائم صنعتي، ثبت علائم تجاري در سيستم مادريد، ثبت علائم تجارتي، ثبت اسم تجاري در ايران، ثبت اسم تجاري محصول، ثبت اسم تجاري کالا، مراحل ثبت اسم تجاري، سازمان ثبت اسم تجاري، اظهارنامه ثبت اسم تجاري، فرم ثبت اسم تجاري، اداره ثبت اسم تجاري، هزينه ثبت اسم تجاري، مدارک ثبت اسم تجاري، شرايط ثبت اسم تجاري، آدرس اداره ثبت اسم تجاري، سامانه ثبت اسم تجاري، نحوه ثبت اسم تجاري، ثبت اسم تجاري شرکت ثبت اسم تجاري بين المللي ، ثبت اسم صنعتي، ثبت اسم تجاري در سيستم مادريد، ثبت اسم تجارتي، ثبت لوگو تجاري در ايران، ثبت لوگو تجاري محصول، ثبت لوگو تجاري کالا، مراحل ثبت لوگو تجاري، سازمان ثبت لوگو تجاري، اظهارنامه ثبت لوگو تجاري، فرم ثبت لوگو تجاري، اداره ثبت لوگو تجاري، هزينه ثبت لوگو تجاري، مدارک ثبت لوگو تجاري، شرايط ثبت لوگو تجاري، آدرس اداره ثبت لوگو تجاري، سامانه ثبت لوگو تجاري، نحوه ثبت لوگو تجاري، ثبت لوگو تجاري شرکت ، ثبت لوگو تجاري بين المللي ، ثبت لوگو صنعتي، ثبت لوگو تجاري در سيستم مادريد، ثبت لوگو تجارتي،برند لباس،تاپ برند، نام برند،برند برها،انواع برند،برندهای معروف،دانشگاه برند، برند برتر،نام های تجاری،ترخیص خودرو،شرکت ترخیص کالا،گمرک تعرفه،سایت گمرک سایت گمرک ایران،اداره گمرک،سازمان گمرک،آزمون گمرک

 

هزینه اخذ ایزو
آخرین پست 16 دي 1396 11:07 ق.ظ بوسیله kara sabt. 0 پاسخ ها.
مناسب چاپ
مرتب سازی:
قبلیقبلی بعدیبعدی
شما مجاز به پاسخ به پست نمی باشید.
مولف پیام ها
karaeiکاربر آفلاین می باشد
Basic Member
Basic Member
Posts:100

--
16 دي 1396 11:07 ق.ظ  
بررسی تاریخی کشورهای توسعه یافته حاکی از این است که به منظور رشد اجتماعی و ارتقاء سطح آگاهی و رفتار جامعه، استاندارد سازی و وضع قوانین و مقررات و نظارت بر اجرای صحیح آنها همواره از اولویت برخوردار است.
استاندارد سازی مدیریت و فعالیت های مدیران به عنوان یکی از راه های موفقیت کشورهای توسعه یافته قلمداد شده و حرکت وسیع در سطح کشورمان به منظور استاندارد کردن مدیریت با استفاده از استانداردهای ایزو بیانگر تحولات اساسی در مقوله مدیریت است؛استانداردهای ایزو به عنوان استانداردهای تحول سازمانی و بهبود وضعیت اجتماعی سازمان ها از مدل های اجرایی مهمی است که در سطح سازمان های تولیدی و خدماتی به کار گرفته می شود.
شفاف سازی اطلاع رسانی واقعی ایجاد نظام پاسخگو و احترام به تک تک اعضاء جامعه نیازمند اجرای دقیق قوانین است هیچ جامعه ای به رشد نرسیده است مگر آنکه انقلاب را از دوران شروع کرده باشد تحول سازمانی آگاهی کارکنان نسبت به اهداف سازمان و جامعه و حرکت به سمت تعالی جامعه و سازمان نیازمند ایجاد یک نظام مدیریت مقتدر و حمایت مدیران از حرکت های بهبود کیفیت می باشد.
• ایزو چیست؟
"ایزو"در واقع حروف اختصاری «international organization for standardization » به مفهوم سازمان بین المللی استاندارد سازی است که یک مجمع بین المللی از سازمان های استاندارد کشورهای عضو،آن را تشکیل می دهد؛ایزو یک شبکه از موسسات استاندارد ملی در 147کشور دنیا است؛ بر پایه یک مرکز در هر کشور و یک مرکز اصلی در شهر ژنو،سوئیس فعالیت می کند،که وظیفه هماهنگی مراکز مختلف را دارد.ایزو یک موسسه غیر دولتی است،یعنی هر کدام از اعضای آن الزاماَ نماینده ملی کشور خود نیستند؛با این همه ایزو یک نقش مهم بین بخش های خصوصی و عمومی بازی می کند؛چرا که اعضای آن یا در دولت و موسسات دولتی دارای سمت هستند، و یا نماینده دولت هستند.از طرف دیگر بقیه اعضا که نقش خصوصی دارند نقش مهمی در ارتباطات صنعتی دارند و در نتیجه با دولت های متبوعشان در تعامل مستقیم قرار دارند.بنابراین ایزو مانند یک پل ارتباطی عمل می کند که هم رضایت کسب و کار و هم در خواست عموم را تامین می کند.
• انواع استاندارد های ایزو:
- استاندارد ایزو9000:استاندارد مدیریت کیفیت
- استاندارد ایزو 14000:استاندارد کیفیت محیط زیست
- استاندارد ایزو 16949:استاندارد تضمین کیفیت صنایع خودروسازی
- استاندارد ایزو17799:استاندارد مدیریت امنیت اطلاعات
- استانداردohsas 18000 :استاندارد مدیریت ایمنی و بهداشت کار
Iso 17020:1998- استاندراد سیستم مدیریت صلاحیت سازمان های بازرسی
Iso 10015:1999- استاندارد سیستم مدیریت کیفیت آموزش
Iso10006:2003- استاندارد مدیریت کیفیت در پروژه ها
Iso 27001:2005- استاندارد سیستم مدیریت امنیت اطلاعات
Iso / TS 29001:2010-استاندارد سیستم مدیریت صنایع نفت،گاز و پتروشیمی
Iso 50001:2011- استاندارد سیستم مدیریت انرژی
• چرا باید ایزو دریافت کنیم؟
⃰ گواهی نامه ایزو را فقط ceratify body صادر می کند.cb
شرکت هایی که دارای کارمند هستند و کار تولیدی یا خدماتی انجام می دهند به کمک کارشناسی که در سازمان ایزو هستند به کمک روش های نوین شرکت خود را از همه لحاظ ارتقاء می دهند،که این روش ها شامل جذب مشتری و حفظ آن ،تولید محصولات با کیفیت،بالا بردن سطح مدیریت می شوند.
• مراحل اخذ ایزو:
- عقد قرارداد
- بازدید از مکان فعالیت های شرکت
- برنامه ریزی وتدوین چک لیست های منطبق با شرکت مورد ممیزی
- اجرای فرآیند ممیزی و اعلام موارد به کار فرما
- اقدامات اصلاحی مورد نیاز
- اتمام کار و صدورگواهینامه ایزو
⃰ گرچه ابتدا اخذ ایزو فاقد اثر بخشی در خارج از شرکت ها بود،ولی به تدریج به عنوان یکی از اسناد ضروری برای شرکت در مناقصه های بین المللی به ویژه در زمینه صادرات خدمات فنی،ساختمانی،مدیریتی و سایر کالاها و خدمات مطرح شده است؛از این رو ضروری است شرکت های علاقه مند به بهبود،توسعه و تعالی محصول و گسترش صادرات در صدد اخذ گواهینامه ایزو باشند.
• هزینه اخذ ایزو:
یکی از سوالات سازمان ها در رابطه با استاندارد ایزو هزینه اجرای این استاندارد است در جواب به این سوال باید یادآور شویم هزینه ایزو نسبت به سازمان های گوناگون متفاوت است اما در کل این هزینه ها را می توان به سه قسمت تقسیم کرد:
الف)هزینه ایزو در خصوص مشاوره
ب)هزینه ایزو جهت اجرای استاندارد ایزو
ج)هزینه ایزو بابت صدور گواهینامه ایزو
با متخصصان ثبت شرکت کارا، با اطمینان خاطر کار را به کاردان بسپارید.



هزینه اخذ ایزو
شما مجاز به پاسخ به پست نمی باشید.

Active Forums 4.2
NOT LICENSED FOR PRODUCTION USE
www.activemodules.com