پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403      02:02
 
 





ثبت علامت تجاری توسط وکلای پایه یک دادگستری، خرید و فروش برند تجاری،علامت تجاری خود را برای فروش به ما بسپارید

 

 

کاربران محترم جهت نوشتن مطلب در تالار گفتگو ابتدا از بالای صفحه ثبت نام کرده و پس از ورود مطالب خود را اضافه و ثبت نمایند

 

 

لطفا تمام فیلدها را پر نموده و رمز عبور خود را بیش از 8 کارکتر انتخاب نمایید

ثبت نام تجاري،ثبت علامت تجاري،ثبت علائم تجاري،ثبت اسم تجاري،ثبت برندتجاري،ثبت لوگو،ترخیص،ترخیص کالا،ترخیص کار،گمرک،گمرکی،ترخیص کالا از گمرک،ثبت سفارش،حق العملکار گمرک، برند تجاری فروشی،علامت تجاری فروشی،نام تجاری فروشی،لوگوی تجاری فروشی،خرید و فروش علائم تجاری،خرید و فروش علامت تجاری،خرید و فروش برند تجاری،خرید و فروش نام تجاری،هزینه گمرکی،,بازرگاني,صادرات واردات,بندرعباس,مسافر,کالا,گمرک,تجارت,بازرگان,ترانزيت,ثبت سفارش,سفارش,پرفرما,پروفرما,کارت بازرگاني,طرح توجيهي,مستعمل,صنايع,کشتراني,ارشاد,حمل ونقل,فاکتور,گواهي مبدا,بيمه,عدل بندي,بانک,برات,برات وصولي,واردات در قبال صادرات,گمرک,تجارت,اظهارنامه,پيشنويس,کنسول گري,اخبار,کالا,مرجع,پشتيباني,محفوظ,خط,ترخيص کالا و خدمات ,ترخيص,کارت ,حق العمل، ثبت نام تجاري در ايران، ثبت نام تجاري محصول، ثبت نام تجاري کالا، مراحل ثبت نام تجاري، سازمان ثبت نام تجاري، اظهارنامه ثبت نام تجاري، فرم ثبت نام تجاري، اداره ثبت نام تجاري، هزينه ثبت نام تجاري، مدارک ثبت نام تجاري، شرايط ثبت نام تجاري، آدرس اداره ثبت نام تجاري، سامانه ثبت نام تجاري، نحوه ثبت نام تجاري، ثبت نام تجاري شرکت ، ثبت نام تجاري بين المللي ، ثبت نام صنعتي، ثبت نام تجاري در سيستم مادريد، ثبت نام تجارتي، ثبت علامت تجاري در ايران، ثبت علامت تجاري محصول، ثبت علامت تجاري کالا، مراحل ثبت علامت تجاري، سازمان ثبت علامت تجاري، اظهارنامه ثبت علامت تجاري، فرم ثبت علامت تجاري، اداره ثبت علامت تجاري، هزينه ثبت علامت تجاري، مدارک ثبت علامت تجاري، شرايط ثبت علامت تجاري، آدرس اداره ثبت علامت تجاري، سامانه ثبت علامت تجاري، نحوه ثبت علامت تجاري، ثبت علامت تجاري شرکت، ثبت علامت تجاري بين المللي ، ثبت علامت صنعتي، ثبت علامت تجاري در سيستم مادريد، ثبت علامت تجارتي، ثبت برند تجاري در ايران، ثبت برند تجاري محصول، ثبت برند تجاري کالا، مراحل ثبت برند تجاري، سازمان ثبت برند تجاري، اظهارنامه ثبت برند تجاري، فرم ثبت برند تجاري، اداره ثبت برند تجاري، هزينه ثبت برند تجاري، مدارک ثبت برند تجاري، شرايط ثبت برند تجاري، آدرس اداره ثبت برند تجاري، سامانه ثبت برند تجاري، نحوه ثبت برند تجاري، ثبت برند تجاري شرکت ، ثبت برند تجاري بين المللي ، ثبت برند صنعتي، ثبت برند تجاري در سيستم مادريد، ثبت برند تجارتي، ثبت علائم تجاري در ايران، ثبت علائم تجاري محصول، ثبت علائم تجاري کالا، مراحل ثبت علائم تجاري، سازمان ثبت علائم تجاري، اظهارنامه ثبت علائم تجاري، فرم ثبت علائم تجاري، اداره ثبت علائم تجاري، هزينه ثبت علائم تجاري، مدارک ثبت علائم تجاري، شرايط ثبت علائم تجاري، آدرس اداره ثبت علائم تجاري، سامانه ثبت علائم تجاري، نحوه ثبت علائم تجاري، ثبت علائم تجاري شرکت ، ثبت علائم تجاري بين المللي ، ثبت علائم صنعتي، ثبت علائم تجاري در سيستم مادريد، ثبت علائم تجارتي، ثبت اسم تجاري در ايران، ثبت اسم تجاري محصول، ثبت اسم تجاري کالا، مراحل ثبت اسم تجاري، سازمان ثبت اسم تجاري، اظهارنامه ثبت اسم تجاري، فرم ثبت اسم تجاري، اداره ثبت اسم تجاري، هزينه ثبت اسم تجاري، مدارک ثبت اسم تجاري، شرايط ثبت اسم تجاري، آدرس اداره ثبت اسم تجاري، سامانه ثبت اسم تجاري، نحوه ثبت اسم تجاري، ثبت اسم تجاري شرکت ثبت اسم تجاري بين المللي ، ثبت اسم صنعتي، ثبت اسم تجاري در سيستم مادريد، ثبت اسم تجارتي، ثبت لوگو تجاري در ايران، ثبت لوگو تجاري محصول، ثبت لوگو تجاري کالا، مراحل ثبت لوگو تجاري، سازمان ثبت لوگو تجاري، اظهارنامه ثبت لوگو تجاري، فرم ثبت لوگو تجاري، اداره ثبت لوگو تجاري، هزينه ثبت لوگو تجاري، مدارک ثبت لوگو تجاري، شرايط ثبت لوگو تجاري، آدرس اداره ثبت لوگو تجاري، سامانه ثبت لوگو تجاري، نحوه ثبت لوگو تجاري، ثبت لوگو تجاري شرکت ، ثبت لوگو تجاري بين المللي ، ثبت لوگو صنعتي، ثبت لوگو تجاري در سيستم مادريد، ثبت لوگو تجارتي،برند لباس،تاپ برند، نام برند،برند برها،انواع برند،برندهای معروف،دانشگاه برند، برند برتر،نام های تجاری،ترخیص خودرو،شرکت ترخیص کالا،گمرک تعرفه،سایت گمرک سایت گمرک ایران،اداره گمرک،سازمان گمرک،آزمون گمرک

 

راز محبوبیت برند شکلات کیت کت
آخرین پست 28 شهريور 1396 11:08 ق.ظ بوسیله fns4565. 0 پاسخ ها.
مناسب چاپ
مرتب سازی:
قبلیقبلی بعدیبعدی
شما مجاز به پاسخ به پست نمی باشید.
مولف پیام ها
fns4565کاربر آفلاین می باشد
New Member
New Member
Posts:4

--
28 شهريور 1396 11:08 ق.ظ  
مطمئن هستم شما هم مانند من با شنیدن نام شکلات کیت کت بسته‌ بندی قرمز را در ذهنتان مجسم خواهید کرد که ویفر تردی با روکش شکلاتی داخل آن قرار دارد. زیرا کیت کت یک برند جهانی و معروف شکلات می باشد که در سال ۱۹۳۵ در انگلستان راه اندازی شد.

لازم به ذکر است که کیت کت در سال ۱۹۸۸ توسط برند نستله خریداری شده. اما کیت کت همچنان به عنوان یک برند مستقل شکلات در بین مصرف کنندگان شناخته میشود. در سال ۲۰۱۴ شکلات کیت کت به عنوان تأثیرگذارترین شکلات موجود شناخته شد. اما سوال این است که محبوبیت برند کیت کت ناشی از چیست و این برند چگونه توانسته به چنین موفقیتی دست پیدا کند؟ زیرا گاهی یک اشتباه کوچک در بازاریابی می تواند سرنوشت یک برند یا کارخانه را تغییر دهد. برای پاسخ به این سوال در ادامه با همراه باشید.

http://www.parvaresheafkar.com/law-attraction" target="_blank" rel="nofollow">http://www.parvaresheafkar.com/law-attraction

بررسی عوامل موثر در محبوبیت برند شکلات کیت کت

۱- داشتن شعار تبلیغاتی موثر و ماندگار

می توان گفت شعار ساده و به یادماندنی شکلات کیت کت “Have a Break, Have a Kit Kat” تأثیر به سزایی در برقراری یک ارتباط موثر با طرفداران آن داشته است. در واقع می توان گفت داشتن یک شعار به ظاهر ساده و معمولی ولی جذاب راز محبوبیت برند کیت کت و ورود آن به میان وعده‌ ها می باشد. شکلات کیت کت با چاپ نمودن این شعار بر روی بسته‌ بندی تک تک شکلات‌ های خودش و همچنین منتشر کردن آن در تمام تبلیغات آنلاین خود آن را در ذهن مردم نهادینه کرده است. در حقیقت امروزه نام شکلات کیت کت کاملاً با این شعار در هم تنیده شده است. از این رو بسیاری از افراد با شنیدن نام کیت کت این شعار را در ذهن خود مرور خواهند کرد.

نتیجه گیری : می توانیم بگوییم که داشتن یک شعار به ظاهر ساده اما معنی دار خواهد توانست تأثیر به سزایی بر نفوذ در ذهن و قلب مشتری و محبوبیت برند داشته باشد. بنابراین در انتخاب شعار تبلیغاتی محصولات خود با دقت عمل کنیم.

افزایش محبوبیت,اندروید کیت کت,برند کیت کت

۲- نوآوری در محصول با ارائه طعم های خاص به بازار

کیت کت با ارائه ی طعم های خاص و منحصر به فرد شکلات به بازار سعی نموده که ذائقه‌ های مختلفی را تحت پوشش قرار دهد. این نوآوری در محصول باعث این شده که روز به روز محبوبیت این برند افزایش پیدا کند و بر طرفداران این شکلات افزوده شود. از این رو فیلم‌ های مختلفی در مورد شکلات کیت کت در یوتیوب موجود است. محبوبیت این برند شکلات باعث این شده که بسیاری از هنرمندان معروف نیز هنگام تست طعم های جدید شکلات کیت کت ویدیوهایی را تهیه کنند و در شبکه‌ های اجتماعی خود منتشر نمایند. این امر به خودی خود گام موثری در پیشبرد تبلیغات این شکلات خواهد داشت.

نتیجه‌ گیری : می توانیم بگوییم نوآوری در محصول یکی از موثرترین رازهای موفقیت و محبوبیت یک برند می باشد. از سوی دیگر رسانه‌ های اجتماعی نیز نقش موثری در پیشبرد استراتژی های بازاریابی یک برند میتوانند داشته باشند. در حقیقت رسانه‌ های اجتماعی یکی از موثرترین ابزارهای تبلیغات هستند.

۳- بازاریابی لحظه‌ ای و تعامل با مصرف‌ کنندگان در فضای مجازی و به کمک ابزارهای دیجیتال

همانگونه که می دانید میلیون ها نفر از مردم سراسر دنیا کانال‌ ها و شبکه‌ های اجتماعی برند محبوب خود را دنبال می‌ کنند. زیرا این کار به آنها کمک می کند تا در جریان کامل اخبار و به روز رسانی های برند محبوب خود باشند. شکلات کیت کت نیز از قدرت و تأثیرگذاری شبکه های دیجیتال و رسانه های اجتماعی در جذب مشتری و افزایش محبوبیت برند خود بهره می‌ برد. برند شکلات کیت کت در رسانه‌ های اجتماعی خود از عواطف و احساسات مردم به نفع برند خودش استفاده می نماید.

رئیس نستله و برند جهانی کیت کت “کریستین درایبرگ” از این استراتژی به نام بازاریابی لحظه‌ ای یاد می کند. از نظر او درایبرگ زمانی که برندها در تعامل با سایر برندها و مصرف کنندگان آنلاین قرار می گیرند بهترین زمان برای استفاده از خلاقیت است. استفاده از محتوای طنزآمیز یکی از روش های خلاقانه بازاریابی است که خواهد توانست تاثیر شگفت‌ انگیزی بر رشد و توسعه برندها داشته باشد. محتوای طنزآمیز معمولاً بازخورد مثبت و کشش رسانه‌ ای قوی دارد. اما این نکته را فراموش نکنیم که استفاده از محتوای طنزآمیز باید به گونه‌ ای باشد که به وجهه برند آسیبی وارد نکند.

نتیجه‌ گیری : انسان‌ ها موجودات اجتماعی هستند و علاقه‌ ی زیادی به تعامل و برخورد دوستانه دارند. بنابراین تعامل سازنده با مخاطبان در رسانه‌ های اجتماعی و به کارگیری خلاقیت نقش موثری در محبوبیت برند دارد.

طراحی شکلات کیت کت با طرح اندروید نمونه‌ ای از همکاری شکلات کیت کت با گوگل

برند نستله,جذب مشتری,راه های موفقیت

۴- خلاقیت در تعامل دیجیتالی شکلات کیت کت با برندهای دیگر

پس از کسب محبوبیت، شرکت کیت کت تلاش خود را برای موفقیت بیشتر در زمینه‌ ی دیجیتال متوقف نکرد. از این رو در اواخر سال ۲۰۱۳ شکلات کیت کت به دنبال برندی برای همکاری می‌ گشت تا به کمک هم ایده‌ های خلاقانه‌ ی بازاریابی عملی کنند. در این میان شرکت گوگل برای معرفی سیستم عامل آندروید نسخه ۴.۴ خود پیشنهاد همکاری به شکلات کیت کت داد. به این ترتیب شرکت شکلات کیت کت با طرح آندروید طراحی شد. دلیل شرکت گوگل برای این پیشنهاد همکاری این بود که مهندسان گوگل عاشق شکلات کیت کت بودند. همین همکاری گام موثری برای محبوبیت برند شکلات کیت کت شد. پس از معرفی سیستم اندروید بیش از ۵۰ میلیون شکلات کیت کت در ۱۹ کشور جهان فروخته شد. امروزه هنوز هم شکلات کیت کت با انرژی به فعالیت‌ های دیجیتالی خود ادامه می‌ دهد و با میلیون‌ ها کاربر در سراسر دنیا در تعامل است.

نتیجه‌ گیری : تعامل و همکاری با سایر برندها یک راه حل استراتژیک برای تعامل با مخاطبان جدید است. اجرای کمپین‌ های خلاقانه می‌ تواند یکی از راه‌ های موفقیت برندها باشد.

http://www.parvaresheafkar.com

پرورش افکار - برترین سایت آموزش قانون جذب ایران - استاد امیر شریفی
شما مجاز به پاسخ به پست نمی باشید.

Active Forums 4.2
NOT LICENSED FOR PRODUCTION USE
www.activemodules.com